Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Scrapbookers in Greece - Αγαπημένη συνήθεια

Καλημέρα!

Μία πολύ σύντομη ανάρτηση σήμερα γιατί πήζωωωωω!!!!!

Ανέβηκε λοιπόν και η ανάρτηση Ιουνίου των Scrapbookers in Greece. Θέμα; Μία αγαπημένη μας συνήθεια! Πολύ μου άρεσε...

Η σύνθεση που έφτιαξα:


...Μπορεί να είμαστε στον Ιούνιο, αλλά εγώ διάλεξα μία χειμερινή μου αγαπημένη συνήθεια... να κοιμάμαι για 20-30 λεπτά στον καναπέ μου, με την κουβέρτα που λιώνουμε όλο τον χειμώνα οι τέσσερίς μας (Σάκης, Λόλα, Μπαλού κι εγώ) και τα τρία γατιά πάνω/δίπλα μου (συνήθως πάνω μου!) να γουργουρίζουν... απόλαυση!

Ελάτε λοιπόν στο Scrapbookers in Greece να δείτε τι υπέροχες συνθέσεις έφτιαξε η σχεδιαστική ομάδα, να μάθετε για τις αγαπημένες τους συνήθειες και να παίξετε μαζί μας! Η νικήτρια δημιουργία θα κερδίσει ένα όμορφο δωράκι!

...Και μην ξεχάσετε να ψηφίσετε την αγαπημένη σας συμμετοχή για τον Μάιο! Στο γνωστό μπλε βατραχάκι στην δεξιά πλευρά, η ψηφοφορία έχει ήδη ξεκινήσει!

Πολλά φιλιά,
Νατάσα




Pin It

5 σχόλια:

Myrto είπε...

Πολύ χουχουλιάρικη συνήθεια Νατασσάκι! Πολλά LIKE!!!

puccarina είπε...

Νιαρ νιαρ!!! Που θα πεί μαγική!!!! Μόνο εσύ βρε Νατάσα μπορείς να κάνεις το ουδέτερο κράφτ να φαίνεται τόσο παιχνιδιάρικο! Λατρεύω ποντικάκι λεπτομέρεια!!!!

geoleoan είπε...

αι στο καλό!!!! καταπληκτική!

Kate'sCakeBox είπε...

Πολύ ζουζουνίστικο και παραμυθένιο...follower επι τόπου!!πολλά φιλακια!

Unknown είπε...

νιαου! τελεια!!! τι να πρωτοσχολιασω - μου αρεσουν ΟΛΑ! τα πατουσακαι με τρελαινουν :P
νιου!

Δημοσίευση σχολίου